Take me and blow me away

pic/ coola Alice Dellal!


Tisdag = Sovmorgon. Lång sovmorgon.
Onsdag= Sovmorgon. Längre Sovmorgon(!)
Har bytt bena på håret. Brukar alltid ha min snebena åt vänster men nu är den på höger. fick lust att testa se hur det går.
Men det är en nackdel med att ha den på högern, för den hänger ju liksom lite över mitt ena öga, och då ser jag typ sämre. öhöh men äh shit the same.
Bara att jag byter nån dag igen x)
Men nu snart drar jag och syrran till skolan, slutar ganska tidigt så skönt.
Den här veckan är en sådan som man måste köpa massvis med presenter känns det som. Så jävla många som fyller i MAJ så det är inte sant. Kul(!) men jobbigt på samma gång. Att försöka hitta nått bra-passande present att ge..
CYA guys!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0