If I could put my happiness on paper, I would

pic/bandofsnakes


Ååhh Jävlaaar vad lycklig man känner sig just nu!
Tror knappt det är sant!! att vi 4 brudar, ska snart ge oss iväg på vårt livsäventyr tsm till Cypern. Aya Napa - Partyplacet!
Jag, Cicci och sandra drog in på en resebyrå och kolla läget lite. Och vi hitta nog det bästa stället, det som vi blev mest sugna på..
Kan knappt beskriva med ord hur glad jag är. Ska bli så jävulskt spännande. Min, och tvillings första utomlandsresa (Norge, finland borträknat) någonsin.
Fast okey. Vi har faktiskt inte beställt resan än, men vi har preliminärbokat den, så den är stort sätt våran i 10 dagar framöver. hihih. Så snart så..
Då menas det med att man har en viss tid att fundera över resan, om man ska ha den eller ej.
Visst, man får slänga upp en del cash på bordet, men det är nog värt det. Efter en lång sommar med jobb och knappt några soltimmar alls, så vad vore inte bättre än att dra ett gäng till ett jäklit varmt ställe och bara chilla, vila upp sig, sola och såklart Festa som tusan(!)?
-Det finns nog inget bättre!
Någon av er läsare som varit till det vackra Cypern? isåfall skulle det vara awsomee om ni ville berätta lite om det underbara stället! :)
Peaaacee

Comment
Postat av: Ina

Yeees var där när jag gick i trean på gymnasiet :P Var just Aya Napa också. Men dit åker ju typ alla yngre :P Fanns mycket fester! Och en hel del dryyyyga killar! Blä på dem! Men hinner ni bli 18 då? Får ju icke åka annars..

2010-05-14 @ 19:11:39
URL: http://fuffins.blogg.se/
Postat av: Ina

A just ja, fick helt för mig att ni fyller i september ^^ Va jag nu fick de ifrån :O

2010-05-14 @ 22:16:00
URL: http://fuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0