I created the sound of madness

Pic/LJP
Varmt varmt . det är vaaarmt. visst äre sjukt varmt? men det är ju bara skönt egentligen.
fast jag tål inte den här äckliga fuktigheten i luften, säger vi. man dööör ju.
Men ändå inte lika varmt som igår, för nu fläktar det iallafall. tack för DET!
Har just cyklat hem från idrotten, i t-shirt och shorts. underbart. och nu tänkte jag ta en sväng in i duschen, fixa mig lite och sen dra in till stan med cicci och sis. gå runt där en timma eller så.
Vssjha! jag måste kolla upp en sak. hur mycket ett sånt där stort brev kostar, som man  typ kan skicka  plagg i. kan ju inte kosta mer än 100 spänn eller ?
Ni får veta mer sen om det , hihih.
SeeY Lateeer!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0