WatchOutForTheCops

Precis kommit hem från Sandra, och nyss käkat lite.
En skum grej hände påvägen hem.
Vi cyklade genom samhället, och jag & syrran hörde en bil komma bakom oss, en polisbil som började sakta in brevid oss. Och sedan stannade den.. Vi undrade "liksom va fan nu? ska dem fråga om vi sätt någon? eller om vi typ är påverkade ?" ahaha.


Sen ba: " Ni vet väl att ni ska ha lysen på cyklarna när det är mörkt?"
Vi : " jah, .."
Polisen: " då borde ni sätta på dem, annars får ni gå med cyklarna"
Vi: " aahhaa okeey, bra ... då vet vi..
Sen stor vi och fipplar en stund med lysena, frida får igång sina, men mitt baklyse har frysit fast, så eftersom polisen fortfarande iaktog oss , började jag att gå med cykeln.
Tillslut drog polisen, åkte förbi oss, sen började vi cykla igen.. haha
snacka om fjolligt alltså.  Hur ofta har man cykellyse på på kvällarna nu förtiden?..
Och dem hade ändå inte kunnat gjort något åt saken, för mitt hade frysit fast så det inte gick att vrida på den. öhöh. Det hör liksom till den här istiden.
Men shiet.. Jaah, man hade väl kunnat åkt på böter där säkert, men hur ofta äre man stöter på en polisbil på kvällarna, och samma polis förde delen xD
Lite komiskt vare allt..
Nu: Tvätta av mig sminket & fixa mig för kvällen, sen datan ;)
CYA!

Comment
Postat av: Lona

haha ja ni får inte köra olagligt:P

2010-03-13 @ 12:23:36
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0