There Is something wrong with the World today

T
I min värld. Fuck!
Blev mötandes i dörren av pappa av att han säger att det kanske inte blir något åka upp till Norge i påsk.
-WHAAAT??!!
Först hittar man inte sina papper som man behöver för att skriva uppstatsen, leta fan igenom hela skrot skåpet i skolan, men inga papper med hem. ILLA. Och sen de här. Orkar inte ta mer skit. Vi måste ju bara åka upp, om det inte är så, tänker jag fan ta bussen upp, för jag ska DIT. Vill inte vara kvar i den här hålan, vill ta en paus från allt och bara... vara.... Åh, jag som hade sätt fram emot bilresan, sitta och käka Påskgodis och kolla på VPD hela vägen upp och med bra musik! Sola, pimpla, njuta av den sista "härliga" vintern, riktiga vintern.
Okeey. Bilen som verkar vara paj, tror det var spolarvätskan som bara läcker igenom när man fyller på med nytt, men det lär väl gå att fixa på nått jävla vis. Men lämna in bilhelvete då? det kan väl inte vara så svårt.
NU: LETA REDA PÅ PAPPRENA. MÅSTE HITTAS. Annars är man screwed!

Comment
Postat av: matilda

Ja älskar också skor :D

2010-03-30 @ 14:35:42
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0