Smile In Your Sleep

Sådär ja. nu har man i stort sätt pluggat hela jävla dan. Bortsätt små pauser man gör lite då och då.
Det var som en tung sten föll av axxlarna när jag skickade in uppsatsen . En sån lättnad!
Det gick riktigt trögt att skriva den, och när jag väl var klar med den, var det bara att börja att plugga FE till provet morn. Råplugga, det har blivit en vana nuförtiden, det är illa. Hej. Jag gå SPE och jag lever och andas plugg, alltid innan lovet. Då kommer en Tsunami våg av läxor och prov, och gu vet vad som ska lämnas in!
Äh, det är bara att köra på nu i det sista. imorn är det ju Fan PÅSKLOV. EFTERLÄNGTAT!!
Efter provet kan lovet börja.. Kan inte längta mer :D
Ahja, klockan är fan så mycket. Blir att ta sovmorgon imorn, pallar inte Filosofin tyvärr, som tur är, ska vi ändå bara påskpyssla. Sovmorgon hellre, en liten sovmorgon iaf, för upp med tuppen och plugga till provet måste man.
Gonaatth mäer!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0