Only Holding On

Kolla , min Pälsväst matchar ju min pälskudde som ligger där i sängen. hehe
Så underbart mjukt att vila huvet på. Tror inte jag ångrar mig att jag köpte den i sommras.
Köpte den när vi var på väg hem från Norge, vid  Idre i en affär som jag hade sätt den på, och köpte den istället för en T-shirt som också fanns där i närheten. men ångrar mig fan as mycket att jag inte köpte T-shan, så grymt cool den var!
En svart tee med döskalle tryck, som det stod nått as nice på . kommer inte riktigt ihåg vad det stod, men något med "marry me... Death.." (?) något  i den stilen vare nog.
Om den finns kvar på den lilla klädesbutiken i hörnet i sommar, eller nähe vänta nu här, vi ska ju upp tid på påskloovet ju! då ska jag lätt kolla om dem har kvar den, tror det är lite omöjligt men, man vet ju aldrig ;)
NU: KÄKA. Vad kan det stå på menyn idag då?..
CYA

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0