Mix it up for Success


TRolla fram ett litet kollage av fina ting som gärna får ligga i min Garderob(!) och vänta till solen tittar fram oh värmen med för den delen.
Men vad säger ni, ni kanske vill ha ett hum om varifrån dessa snyggingar går att haffa?

Aprikos färgad topp - Topshop
Denim väst - Topshop
slitna jeansshorts - ae.com
Svart spets bustier - topshop
converse sneakers studs - jades24.com
Turkos väska - colette.fr (paris?)
nitarmband i olika färger - ipcollection.com
Svart läder armband med kedja - topshop.com
Rayban Clubmaster (kopia, 250 kr!) - Topshop

Och den lilla flaskan med döskalle på kan man väll undra vad det är för nått, typ Poison eller nått i den stilen.
Men nope, det är faktiskt nagellack!  verkligen as cool flaska!
Jag som är lite av beroende av lack, och en nagellackssamlare måste ju nästan få tag på den(!) öhöh

Om ni fick välja, Vad skulle ni helst vilja ha för plagg/accessoar  till vår/sommaren från mitt lila ihopslängda kollage?
(Just pick one. Or two,.. or many as U like,  )


Peea<cE

Comment
Postat av: matilda

kolla gärna in min blogg ;)

2010-03-25 @ 16:17:22
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Konditionsträning i alla former, en springtur, rask promenad, hoppa hopprep, cykla, ah you name it :) upp med flåset så gör det susen :)

2010-03-25 @ 17:00:53
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Ingrid

jäkligt hett!

2010-03-25 @ 19:06:00
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0