Kladdsimmhm




Åhh, det luktar kladdism  i mitt rum. Eller chokladkaka rättaresagt, en riktigt kladdig en.
Mam som har svängt ihop en, och den ser ju rätt så frästande ut.
Men nääj, inte så sugen ändå, jag ska klara mig utan kakor/godis på ett tag, och inte för att jag brukar käka kakor och sånt, typ aldrig igentligen. .
Tror det har gått 3 veckor sedan jag käka godis, snabbt har det gått. Har inte ens märkt att jag varit utan det så länge.
Kanske blir lite skräp i helgen då, för gött äre ju! ;)

Ska nog ta & lacka mina naglar innan käket är färdigt. Hmm. Vilken färg ska det bli den här gången då?
Kanske svart? metallicGrått? ähh, det får bli.... (se later) 

CYA! ahah


Comment
Postat av: matilda

Yee! jag med, åh nu blev jag sugen :D ge mig? (a)

2010-03-03 @ 16:42:54
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0