Keep Reminding Me

Okeeey, den här gången får jag inte glömma bort tiden. Det är en viktigt tid!
förra gången jag hade tid hos min dietist, glömde jag totalt bort datumet och klockslag, allt.
Och det var ju inte första gången heller. Med att man missar en sådan tid så kommer böter/en lapp hem där det står "100 spänn måste betalas in för en missad/utelämnad tid" .
Så ni får hjälpa mig att komma ihåg sötnötar :)


---> Fredag, 12 mars kl. 09.30 (ätstörningsenheten) hos kuratorn Madde!
Skriver det här  inlägget för att påminna mig själv, bra va? ehe he
Pussar

Comment
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket :)



Jag köpte min på Modekungen.se men det ska nog finnas på H&M också tror jag :)

2010-03-10 @ 23:39:41
Postat av: - My Life by Paula Lundholm

Jag köote min på modekungen.se men det ska nog gå att köpa på H&M också tror jag :)

2010-03-10 @ 23:40:27
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0