Karameller

Underbara Abbey Lee (Vogue Australia). Har stirrat mig blind på henne ett tag nu. Fina pics, och inspirerande värre!
Vogue omslaget ovan eller hela det numret/tidningen vill jag ha liggande fint i min säng, så där välkommande, bara att njuta och fyllas med Vackra bilder och fint skapande kreationer, konst.
Lacket på hennes fingrar, turkost, är sjukt snyggt! Gör sig så fint till gråatoner/plagg.
Nu: Käk. Hemmagjord Tonfisk sallad med fullkorns Penne. Det är mumma de ;) heheh


CYA, so loong !



Comment
Postat av: jennifer

sv: tack :) det är väl personernas egna val eftersom de är vuxna människor och ska kunna ta egna beslut, lite ledsamt att de som ska vara förebilder visar det på detta sett pga av pengabehov och publicitet bara

2010-03-13 @ 15:24:37
URL: http://weibull.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Hmm, jag vet faktiskt inte riktigt var man ska ändra. Brukar alltid prova mig fram och fixa&trixa. Svårt när jag inte ser din stilmall framför mig, tyvärr.

2010-03-13 @ 16:05:19
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0