Just A Yellow Lemon Tree

Fool's Garden med Lemon Tree. Nostalgi eller vad!?
När jag skulle fixa tee, fanns det bara smaken " Lemon Tea" kvar, och då. Det var då jag kom på låten..
Jag: " lemon... lal al alala..? Hur går den låten? äre inte någon låt som går nått med versen "Lemon.." ?
Frida: Ehm.. Jaa, det gör det kanske, men kommer fan inte på't..
Jag: Nu veet jag! Lemon tree låten! typ - "Yesterday You told me about the blue, blue sky. lala la la la.."
såklart att man  bara var tvungen att leta upp den på spotify! Snacka om old Memories från den tiden som kom upp då, och andra gamla godingar till låtar. hahah
Så himla chill låt!
Lyssna och minns!
Musiic<33



Comment
Postat av: JENNIE

Hej!

Hoppas att jag inte stör en tisdag som denna (klockan är över 00:00), hihi ♥



Är allt bra med dig? :)

Jag hoppas det iallafall !



kram Jennie ♥

2010-03-30 @ 00:52:33
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: helena

Oj förlåt. Jag hade två fönster uppe så den kommentaren skulle till någon annan :). Det jag tänkte säga till dig var att du har en trevlig blogg :)

2010-03-30 @ 08:25:47
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0