Jävlar vad man klagar nu då

Kommer nog ha världensla Träningsvärk imorn.
Seriöst. Det måste vara något fel på mina fötter/vrister!
Varje gång jag löper långdistans så börjar det krampa efter ett tag, och tillslut så domnar foten bort.
Det har kommit den senaste månaden, don't get it!
I dag var det nog som värst. Har aldrig varit med om något värre när jag kört löpning ;O
Den sista biten på milen, var runt 1 km kvar så ökade jag tempot lite, eller ganska rejält, bara för att det inte var så långt kvar, och då domna plötsligt hela jävla låret/benet + foten bort. Den var helt borta, kände knappt det...

Fast det blev såklart mycket tyngre att löpa.
Det känns som att foten väger 100 kg när den domnar bort sådär.
tänkte hel tiden " näee jag kanske ska gå av nu, svänga ner här och ta vägen hem ist för att fortsätta?"
Men ju längre jag kom på vägen, så kändes det meningslöst.
HATAR när det krampar! plus att under hela vägen så vricka man foten också, säkert 10 ggr minst, bara för att jag stukade den lätt igår.. Härlit! öhhöh

PEaaCe

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0