Holdin' It Down For The Underground

Inget bloggande i morse, Sry. hade inte tid så får bli ett par inlägg nu mot kvällen istället. We Like ;)
Var ju hos kuratorn tidigare idag, och tänk den här gången kom jah ihåg tiden! Känner mig duktig hahah
Det gick Kanoners, eller det gick helt okeey. Snackade om lite allt möjligt, om hur det har varit med maten, ångesten, träningen, typ allt. Blev mest snack om min träning.
Vi kom fram till att det är nog den som är boven i dramat. Fast det har vi ju pratat om varje gång, jag vet jag vet(!) att jag ska försöka dra ned på det, så träningsberoende som jag är och har varit då äre svårt kan jag säga.
¨
"Det är svårt att bryta oavsett vad det är för slags beroende".
Men det känns som att jag verkligen har dragit ned på mina träningar nu, de senaste veckorna, tränar knappast lika mycket som jag gjorde för nått år sedan. Då blev det ett pass varje dag, ibland 2 pass på en dag, eftersom då gick vi ju i Dans också, och fotboll, löpning, styrketräning på det liksom. och sen Idrott då.
Men utan träning, känner jag mig tom. Det måste finnas där.
Jag vill liksom bara kunna sluta tänka och ha det i baktanke att jag måste se upp med hur mycket jag tränar bara för att jag ska gå upp i vikt. Jag vill bara kunna njuta, köra på som jag gjorde förut och "skita" i allt det där tänket. Träna varje dag om jag har lust, dra ut på en löprunda utan att behöva tvinga mig själv att tänka" Nneej det är inte så smart att jag tränar idag, måste ta det lite lugnt, det är ju tränning imorgon..."¨
Jag är inte som alla andra, jag har den konditionen, den viljan att träna, jag har tränar 4-7 ggr i veckan i flera år. Jag vill liksom hålla igång och inte ändra på mig för det. Bara för att det "normala" är att träna 2-3 ggr i veckan.
Det finns dem som inte fungerar så. Jag är en av dem. Vissa kanske behöver den sortens träning att man behöver träna mer än det..
Yeep så ligger det till. Då vet ni, (syrran, & alla nära vänner♥), tack för mig, hej!

Comment
Postat av: Anonym

Hörs verkligen att det är ett beroende. Träna mycket vist, men ät där efter! Argumentet håller inte riktigt. Som om en alkis skulle säga "Jag vet att de flesta bara dricker 2-4 gånger i månaden. Men jag mår inte bra om jag inte får dricka 25 gånger i månaden. Sån är jag, de mår jag bra av. Men jag är inte alkis!"

2010-03-13 @ 00:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0