Grymmaste Tävlingen!




Hitta en as grym tävling, där man kan vinna En Ipod Touch.
Och kan säga att : I'M IN!" 

Min mobil som är så kass med 3 abonemanget, uhuu, hatar 3! 
 men snart har man comviq som tur är! åh längtar..
 Och då skulle det ju inte vara helt fel att vara ägare till en sådan här snygg sak! Skulle ju vara helt perfekt, att få byta ut gamlingen samtidigt som man byter till en annan operatör :)
Shiiet, jag skulle verkligen Dö av lycka om jag blev ägare till den!! ;O
Man kan ju alltid hoppas...
 


För att tävla lämnar ni en kommentar på Lukes blogg och länkar till er blogg om tävlingen (frivilligt att länka*)

JAH, KLART JAG VILL VARA MED OCH TÄVLA OM EN IPOD T!

Goooood Luck ! :)




Comment
Postat av: Alexandra

härlig blogg!

2010-03-03 @ 20:05:24
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0