"DiamondsAreAGirl'sBestFriend"

Yes, kan inget mer än att hålla med! Dem finns alltid där när man behöver något. Som att skämma bort sig själv med, belöna sig själv efter något, trösta sig med, se snyggare ut, förföra en person, se coolare ut, pimpa en upp en tråkig outfit/ eller dag. Dem sviker en aldrig. Man kan berätta små secrets utan att det går rykten senare.
Hur enkelt som helst! Om du inte har en sådan vän, skaffa en!
ahaha. Skämt och sido..
Jag har mina vänner, dem är BÄST! men Diamonds .. Man kan aldrig få för många av det, man kan aldrig få nog.
Dem är ju bara för vackra! ;)

Jag klarar mig inte en dag
utan mina ringar eller armband, det är ett beroende att ha dem på, att ha dem att kolla på. Dem är jag. Man gör sin egen stil med "dem". Det är sjukt tomt att inte känna dem mot huden... så äre bara.

Btw, diggar picsen grymt mycket!
Peaa<<czE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0