Details make you Look Aweesomee


I vår vill jag MER ÄN GÄRNA se ut så här, eller gå i dessa plagg. Ett par Silvermetallic converse(as balla!), en döskallering, ett rött lack och en grå Hoodtröja med skinnväst inkl!
Det r ju detaljerna som gör själva outfiten. Och dessa detaljer kommer jag satsa på i vår/sommar: ringar, coola skor, nagellack, jackan/tröjan, & armband och tights också såklart ;)
Åh vad jag längtar till mina gråa converse kommer, självklart blir det att  beställa hem ett antal par till, säger vi. heheh
Och då får det bli Ett par SilverMetallic färgade! så sjukt coola!



PEaaxcCE



Comment
Postat av: Anja

Älskar hooden med skinnväst!

2010-03-31 @ 18:48:01
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0