9.44 God morgon på er!


Eftersom det är så underbart väder, börjar vi morgonen med härlig Inspiration från Givenchy.
Galet snyggt!
Nu har man fixat sig lite och är redo för några timmar i skolan, sen drar vi ekonomare till UF-företags mässan i V-ås. Ska bli riktigt Niice. Vi har ungefär kommit på vad vi ska göra, min grupp.
ni får höra mer om det senare, fast det är inte precis bestämt än, det är bara ett av våra alternativ.
Dagens Look: Platt hår, tupperat till tusen, en drös med armband, gröna militär jackan..
funderar på vad jag ska ha för tights.. jobbig situtaion! Anntingen gråa mönstrade eller de svart/vit mönstrade eller leosen.. Hm.
Ahja får tänka vidare, den tid jag har kvar på mig, typ några minuter. hah
Hadet Fint CYA!!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0