18 Mars. DayDreamer



Åhh, kan någon bara ge mig ett Fet konto med pengar!?
this Is What I want.
I sommar, drömmer & Filosoferar (börjar bli lite av en filosof haha) om en masa grejer.
Saker som jag skulle vilja ha, saker som jag skulle vilja skapa, fixa & sy om, göra något sjukt coolt.
Låg och tänkte på hur chill det skulle vara och hur FÖRBASKAT SNYGGT det skulle vara att ha en sån där bike som på kollaget ovan, En svart skinn väska i ryggsäcksform, som hänger långt ned på ryggen, vid svanken, sådär nice avlappnat, ryggsäckan som jag har fäst massa silver/guldiga nitar på själva locket ( man öppnar).
Den från Alexander Wang kan man ju bara drömma OM!
Sen den perfekta mc-jackan, som har bådaderarna, denim och skinn! en sjukt cool ring "fuckYou", och ett pastelligt lack & linne.
Bara glider fram med hojen genom stan med Rayban brillorna och ryggsäcken på. Den med nitar, massa ringar och ett par slitna converse. HUR HÄRLIGT låter inte det!?



Dream on, baby dream.. on.



PEaa<<cE



Comment
Postat av: karoline

jag har håller med, skolan börjar bli en stor pina.. usch, mina prov gick vell sådär, men men, man kan ju alltid hoppas på ett g som man slipper göra om dom :)

min dag har annars varit kanon bra, överlycklig för mina klass kompisar har fest imorgon, så bli jäkligt kul :)

2010-03-18 @ 17:21:11
URL: http://karolineeejonsson.blogg.se/
Postat av: Agnes

Tack så mycket! :D Jaa precis så tänker jag också! Har en rosa hemma som jag ska prova någon dag! Härlig blogg du har :)

2010-03-18 @ 17:32:39
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0