17 Mars. The Happening

Nu orkar jag fan inge mer. det är liksom stop. Mina hjärnceller har nog vandrat nedför  en lång stig  och fallit ner från den branta stigen. Alltså jag har snart inga hjärnceller kvar efter dessa långa pluggnätter.
Friday är en dag att längta efter. A L M O S T ... . T H E R E.. Hold On.
blir att svara på alla fina kommentarer latero, för nu ska jag slagga. Och de Djupt. Så djupt det bara går .
Btw, det jag skulle säga förr idag, då jag sa att något skumt hade hänt. Ni kan nog aldrig gissa vad som "verkligen" har hänt.
Efter att ha varit utan den i typ 3-4 så var det väl på tiden. Mensen har kommit. hahah
Vilket både är en lättnad och lite wierd. Både dåligt och bra .
Så grattis till mig då!. Inte för att jag har saknat den så väldans, men det är skönt att det har hänt. För det är ju ett tecken på att min kropp mår bra. Att jag har en frisk hälsa nu.! I'm Healthy. Yeeaaahy!
bugar & bockar.
Goonatth på er :)

Comment
Postat av: TSUKII ♥

sv: haha jo jag tänkte också så! Antingen vitt med svart text eller tvärtom, kanske med någon rosa detalj eller nåt!

2010-03-18 @ 16:15:59
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0