15.55 km blev sträckan

Har inte tränat sen i måndags (löpning), så kände för att köra på hårt. Ni ser j ú resultatet på bilden, hur långt och hur länge jag cykla.
Blev träningscykeln i 30 min, fast jag egentligen tänkte köra i 20-25 minuter, men ni vet ju mig, jag liksom kolla på tiden och när det hade gått 25, jag ba: "näee men lika bra att köra 30 min, inte långt kvar, och sen så har jag nog då slått i KM också. Lika bra att fortsätta isåfall ".
Efter det blev det lite styrka, både biceps, triceps, mage och rygg. Det är fin det! ;)
I'm going to be Fit For Fight U know.
Öy visstjha,  glöm inte att rösta på min outfit sötaste!! HÄR röstar ni .
bloglovin

Comment
Postat av: johana

hej :D

ställ frågor på min frågestund?



kom igen nu , va inte blyg , fråga precis vad du vill =) om du vill såklart..

2010-03-26 @ 14:00:52
URL: http://neverleaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0