Not The Same Tomorrow



I know, jag är så dålig på det här just nu så det är inte sant.  hah ha

Kan ju köra dagen lite snabbt. I morse hade jag en tid hos "fina Fötter", fick mina fötter fixade, lyxigt värre! absolut inte sista gången. eller får se, det kostar ju en del. Men mina fötter.. dem är ju verkligen katastrof, typ alldeles lila tår och skit. hon undra om jag hade haft nåh frysskador på föttera i vintras eftersom dem var så kalla och lila. men det vettafan.
Ajha, sen har man kolla på studenten och firat Camilla! så jävla sjukt bra du är bruden. Grattis som faan! <3
Kan man längta mer till sin egen nu ELLER??!! gaaaahh

En jäklit awesome day. Mycket gående hit och dit. men chill hare varit. Och nu på kvällen tog jag och syrran på oss inlinesen och drog till brorsan en sväng för att överlämna present lite försenat men men..
Och sen blev det visst en runda på spåret idag med iaf.. Följde med Emil, syrrans kille och det var ju nice, förutom alla jävla äckliga knott svärmar ;O uuhh  för älskar ju det såå mycket. massa knott i mun och ögon, mumma de^^

Nu: Goonatth med er. Och imorn: Skolavslutning! Fuck Yeaaah ;D

Peaace




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0