U B l o W M y M i n d



I'm not just a Day dreamer. I'm a Day"thinker" too.  A  B i g One.

Mitt huve kommer snart att sprängas. De senaste dagarna, eller nej, de senaste "veckorna" har det kryllats av billioners tankar innuti mig. Om allt möjligt. Jag vill bara spränga bort vissa. vissa som inte borde få finnas där.
Men det finns de som ska finnas där. som är på plats. de som gör mig så hyper. så glad. allt.

Jag behöver någonting, någon. Haar gått runt och känt mig sugen på vad som helst idag, hela dagen. skulle kunna "göra" exakt vad som helst, bara för att göra nått. Typ, blev sugen på vattenpipa. anything(!). wierd. det som inte äns är så fräscht. but wtf, who cares?


Nu ska jag ta och lägga mig. ni får sova så gött. Cya!


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0