Löpning i 31 *C



Pic/ Mina Asics

Slå det om ni kan! hahah
Visste inte riktigt om jag skulle klara av att jogga i den här värmen, tänkte nästan gå först men sen ba "Nääe faan. Det fläktar ju till och med mer när man joggar än när man går", så satte fart i hettan och tog en runda på 30 min i 30 fuckin plus grader. Helt sjukt varmt! Döööhett verkligen, men ganska så skönt ändå..
Mina Asics klarar jag mig inte utan. Dem är underbara att ha. Om ni har tänkt att införskaffa ett par riktiga löpdojjor, så ska ni lägga vantarna på ett par Asics. Absolut dem bästa. grymt sköna!
visst dem kostar en del, men det är nog värt det om man tycker om att jogga/löpa. Är man en löpfanatiker som jag så ska man ha Asics. "Löparnas löpskor"
Eller gör som jag, köp på rean. Fick mina för halva priset. annars kostar dem över 1000 lappen.


// JENSVOLLEN


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0