— Jag har gjort allt som ni bad mig att göra. ( Lindsay Lohan)


The (New) Ballad Of Lindsay Lohan

 

Jaha, då var det ännu en gång dags för Lindsay Lohan att åka in i fängelse. Fast förra gången så slapp hon väl själva "åka-in-i-fängelse-delen." Only Rehab.

Men den här gången ser det ut som att det blir fängelse för tjejen, åtminstonne i mer än 20 dgr..

 

"I går dömdes den skandalomsusade skådespelerskan Lindsay Lohan till 90 dagars fängelse samt tre månader på rehab. Anledningen var att hon brutit mot en villkorlig dom från 2007 för rattfylla, uppger Los Angeles Times.

Orsaken var att fotbojan som ska övervaka hennes alkoholintag hade slagit larm när hon var på efterfesten till MTV Movie Awards i början av juni. Hon ska dessutom ha missat alkoholavvänjningsmötena.

Stjärnan tvingades tidigare betala motsvarande 1,6 miljoner kronor i borgen för att slippa fängelse i väntan på nästa dejt med domare Marsha Revel och det var den som ägde rum i går."

Så här sa domarn:

— Dina ursäkter påminner mig om någon som fuskar och tror att det inte är fusk om de inte åker fast, sa domare Marsha Revel.

... Jaah, så ligger det till för Lohan just nu. Trodde hon hade lite bättre grejer för sig. Men hon är samma gamla vanliga Lohan. Fast kanske en aning friskare/bättre än förut.

Är det någon annan mer än jag som tycker att Lindsay ser annat mer än olycklig och arg ut på bilderna? hah

Eller hon kanske är typ lite gråtfärdig, då brukar man väl se ut så där? ^^

Läs mer om Lindsays dom HÄR!

//JENSVOLLEN

 


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0