Nyårs Maskeraden var grym!


Ja, som lovat ska ni få se hur jag såg ut igår kväll.
Skulle lagt in igår men jag hann inte.
Så här kommer några ego bilder på mig, först.

Om ni inte märker, så ska jag föreställa en RockBrud/stjärna.
Notera att jag hade blodrött läppstift, riktigt med svart smink ochett snyggt nitbälte också! (som jag lånade av en på festen)









Och sen vill nog Syrran att jag ska lägga upp en bild på henne med. En av 50'nem(arna) hahah



Och alla var verkligen utklädda. Skit nicee! bröderna fluff var där, enhörningar, jävulen i flertal, grottmänniskor, 50'nem(hiphop/rappare), Ängel, Lady Gaga, filmstjärnor, agenter, fantomen, Samuel L. Jackson ,och jah, listan kan göras lång!
Skare vara maskerad så skare. Och då BigTimes.
Festen var mer än lyckad. Bästa nyåret hittills!

Hoppas erat nyår var lika bra!

PeaaceeOut


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0