Lite upptadering


Mhm, nu var det ett bra tag sedan det blev ett inlägg. Iaf som det känns. På senaste tid har jag varit van och mer upptaderat än vad jag nånsin varit, om man säger så.
Vad det kan bero på, att jag inte har lagt upp nått här på senaste tiden, är för att jag har försökt att vara så lite på nätet som möjligt, för att kunna koncentrera mig mer på plugget. Men då är inte MSN inräknat, för där har jag då hållit hus, och lite på BDB och de andra sidorna.
Men lite dåligt av mig att inte lägga in nått här i bloggen tycker jag.
Fast, igår så höll jag på med ett inlägg, som jag inte blev klar med. Some Snygga Plagg!!
Så det kommer ni få se inom kort, typ hur man kan matcha med den transperanta linnet från WEEKDAY, och sedan har jag hittat ett exakt likadant från HM, men ett lite mer plånbokvänligare.
Okeey, inte för att jag har så stor koll på hur mycket det från Weekday kostar, men jag antar att det är nån hundralapp dyrare så...

Och sen ska ni såklart få see en massa mer outfits/plagg/inspiration så småningom. Bara jag tar mig tid=)
Och i helgen ska jag nog ta och låna hem Canon1000D igen, det var ett taag sedan nu. HAr saknat den otroligt mycket faan! måste köpa mig en SystemK efter när man sparat lite pengar ;D

DEt var allt för nu. Men har mer att berätta!

Pussar.





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0