Ispinnar till fingrar(händer)!



(Pic, tagen nära skantzen här omdagen)

Var ute på en promenad alldeles nyss. Gick ganska långt med Sonny. vi bara gick och gick, tills vi kom på att vi borde vända om. I -19 !)
Dumma som vi var så gick vi ute ganska länge, medan alla andra håller sig inne i värmen.
Meh vafan, man har  väl aldrig dött av lite kall luft heller ?
Men KALLT vare! ahah.
Efter 10 min var mina fingrar till "ispinnar" som jag kallar det.
Nästa steg var munnen, käken/hakan och händerna.
Verkligen is.
Vad var det första man gjorde när man kom in i värmen?!
- Jo, mina händer dök direkt ned under vattenkran, kokande hett vatten.
Men efter en stund igen, kom kylan tillbaka. Nedkylda händer, borttomnadde av kylan.
Kunde knappt skriva på tangentbordet xO

Och ett riktigt Hett tips
Lägg kläder på ett varmt element och vantar/fingervantar.
Så blir man garanterad varm igen!
Värsta smarta knepet ju ;D
Tea efter det, är ingen dum idé!

PeaceOut


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0