I'm Fit For Fight!




Den här tidningen är GRYM!
(Syrran och jag delade på den på resan upp.)
Man blir riktigt inspirerad till att köra igång med träning och käka hälsosamt. Du kan läsa allt från träning, kost, hälsa,
tips på produkter, mat recept/mål inför din träning och efter passet.
grymt bra styrkeövningar, kondition.
Har blivit riktigt taggad! bara att kolla i denna tidning gör att man bara vill dra igång med nått
pass direkt and kicksomeAss!

Jag har bestämt mig, Under 2010 ska jag:
Börja I kickboxning/eller inskaffa pads och handskar
biffa upp mig lite.
Träna upp mig till Ännu bättre kondition
ta milen på under 45-50 min!
Köpa pulsklocka med distance sensor etc.


Ett tips för ökad motivation;
-Hitta din vilja
- Köp denna tidning/eller annan träningstidning.
-Inskaffa ett kit snygga träningskläder.
-Träningsvän 
-gymkort?
-Egen PT(persolingtränare)
-Köp hem matta, hantlar, pilatesboll, medicinboll, kabelmaskin?
-regristrera dig på en community
ex.www.jogg.se
www.funbeat.se

www.nikeplus.nike.com
-inskaffa ett par grymma löpskor (rekomenderar ASICS!)
-Peppa dig med din favorit musik. 
Jag tycker då att låtar som dessa är jäkla peppande!!
& AlexisonFire, Anberlin, Bullet for my valentine, Groove Coverage, dragonforce, Blessthefall, Silverstein mf! 











You'll Be Fit For Fight!



Comment
Postat av: Josephine

sv: aha okej :) det verkade bra det du skrev :) ja min helg har varit bra hitills :) din då? kram

2010-01-30 @ 20:47:28
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag spelar bowning över wii fit =)

2010-01-30 @ 21:55:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0