Final Destination 4 i 3-D


Vafan . jag som inte hängt med här eller?
Om jag tänker efter så har jag för mig att jag har hört om det förrut. Men kan inte riktigt sätta fingret på det.
Den hade visst Sverige Bio Premiär den 23 september i 3-D format!
Och det missa man..
Fast kan ju dels bero på att man inte var så värst insatt i filmerna då. Har sätt 1 och 3 nån gång förrut, ganska länge sedan, och igår såg jag dem pånytt. Men kom ju knappt ihåg nått av dem, bara vissa grejer, sen kom jag typ på några händelser under själva filmen. 1 är iallafall bäst! 2:an och 3:an var lite skumma.
Det var fan lite läskigt det här.
Jag och sonny har liksom kollat på dem 3 första, och det var en grej med filmen som vi aldrig lade märke till, förän mot slutet på 3:an. Så jäkla sopor man får vara. xD

Men det var inte det jag tänkte säga, iallafall... vi har kollat de tre senaste helgerna på Final Destination, och sen läste jag i tidningen videotoppen i morse att Final Destination 4 är ute snart i 3-D format!
Så det får man ju absolut inte missa .

Filmerna rekomenderas starkt ändå :)

Handling TFD 4:

Under det som skulle ha blivit en kul dag på racerbanan får Nick O’Bannon (Bobby Campo) en hemsk föraning om en annalkande katastrof. Nick grips av panik och övertalar sina vänner att fly – bara några sekunder innan hans vision blir till fruktansvärd verklighet och en rad bisarra händelser får stadion att rasa samman.

Vännerna tror att de har lurat döden och fått en ny chans i livet, men det som hänt är bara början. Nicks föraningar fortsätter och de som har överlevt olyckan dör, en efter en. Nick måste lista ut hur han ska kunna lura döden ytterligare en gång, denna gång slutgiltigt, innan han själv går ett grymt öde till mötes...


Skräckupplevelse i 3-D . 17 Februari 2010!
3-D glasögon får man med när man köper/hur filmen!





någon som har sätt filmen i 3-D?


Comment
Postat av: em!

det verkar grymt det där med 3D.. dock skulle jag skita ner mig.

2010-02-01 @ 09:33:13
URL: http://emmaklemets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0