En av de låtar som får en på bästa morgonhumör!


Sexy Bitch med David Guetta feat Akon, har nog alla hört.
Och jag måste säga att den låten får en att go crazy. hahah. då menar jag på ett bra sätt.
Den fick börja min dag.
Alla bra och roliga minnen med den här låten kommer tillbaka och det är så härligt att minnas de ögonblicken igen!

Sexy bitch är en av de låtar som får mig på bästa festhumör/dans. Sen äre naturligtvis Bullet For my valentine, Muse, papa rocah, disturbed och Rise Against med också på den fronten!

Skolan nästa, nooo!!...



PeacE


Comment
Postat av: Jennifer

haha, va bra att jag inte är seg! mina kompisar har haft det jättelänge medan jag har suttit utan. men nu har jag. skitbra :D

2010-01-07 @ 14:58:03
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0