Chillar, det är lugnt (?)



Pic/lookbook.nu


Vart en ganska chill dag . tog sovmorgon, kände för att jag behövde det, lite.
Den näst sista lektionen hade vi svenska, men vi hade knappt någon lärare, så de flesta drog hem och läste i boken istället (?) eh, tror inte inte att man gjorde det igentligen.. heheh
Syrran och jag stannade kvar, fick ett helt klassrum för oss själva, använde tiden till att plugga til kost provet vi skulle ha. Ungefär 1 och en halv timme tills provet. riktgit drygt att bara sitta där och vänta/halv läsa igenom allt.
Provet var ganska enkelt ändå. Kost är logiskt t'änkande. Hoppas på ett Mvg .

Vilket jävla väder ute. Snöstorm nästan. don't Like!
Och på grund av allt snö så blire inge fotbolls lirande ikväll med laget, går ju knappt att gå ute så..
Så då, tar jag nog hellre cykeln hemma och kör styrketräning. Tränar hellre inne i värmen än ute i kylan och ute i den äckliga snön..

Men.. Man kanske ska ta och plugga istället för att sitta här(?) ligger ju lite efter i matten, sen har vi två prov nästa vecka, då menar jag bara Frida och jag som har.. Suck*


Peea<<ce



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0