6 Januari 2010


Shit, besöksrekord! :D
så himla kul när man får mer besökare. Det får en att hålla igång ännu mer.
Så snäll och söta ni är som kommenterar =)

Imorn har man sovmorgon, fick just reda på't. Kan inte bli bättre!
Nehj, tror det här blir sista inläägget för idag. måste vara det 8:onde inlägget fan xO
hahah, hur har jag haft tid? jodå, men det har gått fint.

Kollade precis klart på första avsnittet av nya Melerose Place. Kan gott rekomenderat!
Ett plus för att några personer från det gamla är med.
Jag och min tvilling följde verkligen slaviskt det programmet förrut när det gick på tv.
Så himla bra det var!
Nu får vi se om det här blir lika spännande och bra. hittills ser de faktiskt ganska lovande ut från min sida!

Gonatth! :)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0