1 mils löpning avklarat. Finally!



Pic/don't remember. Love it .

Ganska så kyligt ute nu. Ännu mer kyla ska det väl bli ;O
Noooo!!


Det var på tiden. Kan man säga.
Nästan nys kommit hem från löpningen med laget.
Körde "hallsta runt", eftersom jag kom en bit före de andra, körde jag en extra sväng förbi sporthallen, och vände längre bort. + att det blev små, 20 snabba ruscher efter när de andra var tilllbaka.
Allt som allt. runt 1 MIL!!

Något som jag länge sätt fram emot att springa. Har tänkt det ganska längge. " ah snart ska jag ta och jogga min mil", men det har liksom aldrig blivit av.
Men med laget, var det ingen snack om saken. Det gick hur fint som helst.
Inte alls nåh jobbigt, enligt mig. Har ju ganska så bra kondition. Bara min mage som förstörde lite på vägen, den har typ krånglat hela dagen. Men inte vill man missa en löpning! ;)

BÄSTA KÄNSLAN EFTERÅT!

Fast, Tror jag käka för mycket kyckling och ris nu. Mår lite illa . öhöh.
Nu har jag en ganska lång kväll framför mig, I think. först plugga på KOST provet, sen ska jag nog ta och börja läsa, eller jah, fortsätta att läsa den där boken.
Tur att man har sovmorgon i morn!!

Där har ni min Eftermiddag/kväll i små drag.
SeeYa . LAtero.







Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0