Vilka jäkla Dilemman



Älskar desssa vackra pics!

Dilemma 1 ;
Det började ju så bra. Bytte med mamma efter vi vart vid banken, skulle backa, och trodde jag hade lagt i 1:an, men hade visst lagt i 3:an, trodde antagligen att 1:an var längst upp åt vänster.. Här märker ni en som är bra på växlarna!
hahaha. NEjdå, men det var ju fan ett tag sedan, får skylla på att jag kände mig stressad och ville komma ut nån gång xD Annars kan jag säga att jag är en jäkel på att växla ;)

Dilemma 2;
Parkerade så fint när vi skulle in till 2 hand. Mitt emellan två bilar, jag stod i mitten. Mitt i en parkering. Tänkte inte på't.
Sen när vi kollat klart där inne, och skulle hem, såg jag det direkt. "Mehn shiet, vi lär få vänta ett bra tag tills vi kan komma ut härifrån"
Då var vi omringade av biljävlar. Ingen utväg! ;O hahah
. Så fick stå mitt kast. Det var ju liksom 4 på 20 att det skulle komma ngn och backa ut därifrån så vi kunde köra ut . Blev att chilla i 10-15 min.
Jag fick fan panik. Pallade inte sitta där och slösa bort min dyrbara tid på en parkering xD
Som tur var så kom vi iaf ut, efter inte så lång väntetid.

Under själva dilemma 2, tyckte jag såg Tomten! OCH JAG ÄR SERIÖS!
Man kan inte bli mer lik en tomte som denne gubbe var. Han kom där gående, in mot på 2 hand butiken, med långt vitt skägg, röd liten plommonstop mössa, röd jacka, och ett par kängor. men kan notera att han hade lite lodarstil till klädstil, men annars var han förbaaskat fuckin lik. 
De här dilemman kmr jag troligen att minnas ett bra tag. hahah


PCEO

 

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0