GH är en aning bättre än matte, ahah


Hemma från skolan. Sitter och chillar (ahah, att jag alltid använder det ordet!) med benen på Syrrans lillbord, och verkligen tar det lungt. Och det tänker jag göra resten av dagen!! så himla härlig känsla efter att ha allt överstökat, eller åtminstonne proven innan lovet. Och sen fick man reda på vad man fick på Religions provet "Islam" som jag satt och gjorde igår den sista dryga timmen.
Skrev så att pennan glödde och fick typ skrivkramp. Var nästan knappt att jag såg själv vad som stog. Såg ut som bara ren klotter xD bara frågan om läraren såg vad det stod, vilket han måste ha gjort, för jag fick MVG! :D jäklar vad skönt. Precis på gränsen. Prick på Mvg-gränsen. Känns som att det var ett tag man fick de också, så det var på tin^^

Hade faktiskt 2 prov idag,(vilket man igentligen inte borde få ha) men gjorde bara ett av dem.
Vi drog hem till Cicci och lirade GH iställer för matteprovet.(schh, don't tell anyone öhöh) .Men seriöst. Ingen av oss var förberedda för att görat, så man är smart om man tänker som oss. Tror inte många i klassen som var beredda. De flesta gjorde nog bara det för att få de gjort och tänkte inte på konsekvenserna. Vi tänkte däremot. Vi vill inte få IG.
Och jag vill knappast få IG igen! xO
 så smarta som vi är, så ska vi ta igen plugget lite på lovet och göra matten på kompletteringen veckan efter.

 Nu blire att kolla runt lite och blogga. CYA!


  


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0