TheWayIAm




Funderar på att färga håret snart . Igen.
Känns som att det inte alls var länge sedan jag gjorde det, fast det måste nog ha gått en månad allt iaf.
Det börjar bli en icke så fin utväxt kan jag säga, usch hatar utväxt. På mig så syns det också ganska mycket.
I grund och botten så är jag typ grå-brun hårig, eller ah lite åt det råttfärgade hållet! ahhah
Nehj, det vill jag knappast ha tillbaka. Så det blir ju att färga i jämna mellan rum, så man håller det niice.
Är trött på att färga håret/bli färgad i stup i kvarten. Och jag som har en aning långt hår måste ju ha 2 förp. och det tar dubbelt så lång tid också.

Tänk, fan tänk om det var så att man färgade håret till brunt t.ex, sen liksom växte det ut samma mörka färg igen, så man slapp få den där förbannade utväxten, att när håret växer så kommer det upp det nya, fast lika mörka hårstrån som din nya hårfärg. Att man aldrig mer skulle behöva färga, bara när man ville byta hårfärg då.
Hur Sjukt coolt skulle inte det vara(?)!
Men såklart, för de skulle ju inte affärerna och alla hårfärgsföretag tjäna nått på då, men ändå.
Skulle vara grymt skönt!


Tror det får bli samma hårfärg som förra gången, Kastanj, som har skiftningar i rött. Eller annars kanske jag kör på Mahogny, eller jah en hårfärg med mer rött/koppar färg :)
We'll se..

Nuu, ska jag försöka plugga lite faktiskt. Vore kanske bra, med tanke på vad som väntar nästa vecka och imörn .. ehehe



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0