Tips på Bra (free) streaming episodes online!!

Okej, NU tänkte jag tispe er om en as bra sida där man kan kolla på gratis serier/program som har hyffsad bild kvalitet, för er som inte orkar ladda ned en säsong eller så, så är det här kanoners!
Men det går bara att kolla upp till 72 min/h(?) i sträck, sedan måste man anntingen vänta till en viss tid tills man kan kolla igen eller så blir man medlem på hemsidan, vilket jag tror kostar en slant. Lite onödigt kanske, för att kolla på 2-3 avsnitt i sträck funkar fint fint. Inte behöver man lägga ned nåh pengar på det då. (tänkte igentligen göra dettatip-inlägg för et tag sedan, men då var blogg.se lite fucked up och krångla en hel del, så då sket jag i det)

Free streaming episodes

Jag brukar kolla på Melrose Place som ni ser. Då är det bara att klicka på själva länken Canon.. Megavideo(länken längst ned) så kmr man till avsnittet.
Men om ni inte vill börja mitt uppe i en serie så ska ni ju självklart klicka högst upp där det står "Melrose Place 2009 .." så att ni kommer tbk till där man börjar för att ta avsnitt ur serien, sen äre bara att skrolla neråt och välja. Simple! finns nog rätt så många program/serier att välja mellan.

PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0