TheNewShiet!


Fifan vad illa jag mår. ingen anig vad beror på, inte alls. ?

Då har man sätt Farsan då, på bio. Drog raka spåret, efter tränigen till ICA, inhandla lite mat, jag köpte en fet baguette med skagen (mumms!) & LOKA. Camilla och Frida beställde med sig en Kycklingrulle in på Biosalongen. ahah. Vad säger ni ? snart kmr väl alla med en varsin rulle in på bion istället för godis och annat skit. Kebbab/kyckling It is. The new Shiet so U know!  ni borde se upp, för de kmr bli riktigt jäkla stort. Om det är någon som undrar, så var vi som satte trenden ;) ahaha

Ah, till filmen. Den var faktiskt helt okej, Den var mer än helt okey då. Skit nice rulle! 
Men hade ganska höga förväntningar på den,eftersom man har hört så mycket bra om den, att den är så himla bra och blablabla. Den nådde nästan, inte riktigt upp till mina förväntingar dock. Kan inte sätta fingret på vad de var. Men vi säger så här. kortfattat: SE DEN! absolut se värd. Den var ju riktigt kul. Alltid Fares, farsan så himla king. haha 

Kände verklign för att spy när jag kom hem. Var as pissnödig, och var så jäkla mätt. Kändes som att jag skulle spricka. Ville bara få ut mig allt, typ. Men nu äre lugnt. Lugnare. Ska nog gå och fixa mig några morötter, krypa ner i säng och kolla på någon film. Det blir mys!

Men först: 

- Tvätta bort allt smink. -byta om till en big t-sha. - skala morötter. - och sen film.

So long*


 


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0