Snöstormsjävel!

Jävla snöstorms jävel!
Usch! Inte kul att gå ute i det här vädret. Nähej, blir att ta skjuss tillbaka sen till Lunkan Cupen.
Föresten, Vi vann första matchen! :D 1-0 till oss. Fan vad härlit!
Hungrig man är nu. Vakna ju typ vid 7 tiden för att åka till cupens start macth (vi som spela). Så nu är man vrålhungrig. mat mat mat! Känner för att klaga på allt just nu. hahah. Och Fakturaa avgift fick man reda på att man ska betala också. 150 spänn(!) för att man missa/glömde bort tiden på ätstörningsenheten! jävla piss!
Hade totalt glömt bort tiden. Jag hade för mig att jag skrev upp det någonstans, på mobilen eller i min almenacka. Men näeh jag hittade inget ned klottrat :/
Inte bra alltså..

Okej. Käk står på klockan nu, sen drar vi tillbaka till Lunkan och hejar arslet av oss! :D (Surt som fan att inte få vara med och lira :()

PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0