**SaturdayNight**




Sitter och väntar på att mina naglar ska torka,väldigt seegt. Tog ett körsbärs färgat lack, som det visst knappt var nått i, men vilket jag trodde att det var. Tog typ en kvart att måla på, och nu ännu segare för det att torka xO
Ahja, får ta på turbo, blåsa det torrt.
Syrran och jag drar snart vidare till Cicci, umgås med tjejerna, kolla på fotboll och käka ganska nyttigt till.
Morötter och gurk stavar med Ztsatziki dipp! Det blir mums de. Och att vi ska umgås, var ett bra taaag sedan sist känns det som, så ska bli riktigt niice! ;D

Men först ska jag ta något att käka, lär bli pappas goda Räk/kräft röror i Baguette. Så jäkla gött det är.
Måste bara tipsa om något apgott som jag moffa igår påtan; Godaste PaniniTallriken (kyckling och FETA) finns på Gränden i v-ås! Helt klart en favorit!


Pöössar. HaDetniice!!


Comment
Postat av: Filippa Maria Matilda Nyman

anmäl dig till:

DAGENS BLOGG!

2010-02-06 @ 21:40:28
URL: http://waterrr.blogg.se/
Postat av: jenny

snyggt

2010-02-07 @ 14:17:52
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0