New Stuff






Stan idag med Cicci & Sandra.
Drog intelite senare, tog bussen in, eftersom det skulle blivit lite väl stressigt om jag tog tåget direkt efter skoan, då vi hade haft idrott - Fyspass. Var ju tvungen att cykla hem och duscha och fixa i mig innan så.
Klart det blev 16.00 bussen då.
Några timmar i stan blev det allt. Men inte så värst många, men lagom för att vara redag, och för att vara slutkörd efter idrotten..
Hittade Dessa cool tight på MQ på Rea till och med. 99 spänn, klart dem hänger med då!
Sen blev jag illa tvungen att inhandla nytt smink. Blev Mineral Foundationet som Syrran har och samma täckstift också som hon har xD hahah .

Men ångrar mig lite att jag inte köpte de andra tightsen på MQ också! skit grymma var dem. Ganska udda, men coolt vit/svart mönster hade dem. Påminner mig om Acnes.
Ska slänga upp en bild på dem senare, så får ni se vilka jag menar
Sooo, håll koll!! .-

PeaccEE




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0