Hey Ho Lets Go



The"Givenchy" Code. Typ.
Älskar halsbanden!! lite överdrivet men, galet grymt snyggt!


Då har denna torsdag simmat(?) förbi. Och ganska lite mycket har man fått gjort. Alltså både mycket men ändå lite. xD
jag är iallfall glad över att jag lyckats börjat på Bokrecensionen i svenskan och Argumentationen i engelskan om Abort.
Blir väl att fortsätta med i helgen.
Fan vad jag ser fram emot måndag, för då är vi lediga! :D för första gången typ på hundra år .
Men mest av allt ser jag fram emot lördagen ^^

I'm sleeeepy. Har inte fått så mycket sömn de senaste nätterna känner jag. Har gått och lagt mig sent (enligt och tillskillnad från när jag brukar lägga mig).  
Det börjar liksom kännas i kroppen på nått sätt. Borde sova mer!
Så hey på er. Nu ska jag ta ett par timmars sovpause.
Gonatthh!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0