Fit For Fight 2



I'm fit For Fight... fattas bara ett par boxnings handskar och pads!

Blev ganska sen träning idag, men vad gör väl det när man inte har nått annat som händer.
Körde spiningspass + styrka.
Igentligen hade jag tänkt bara köra 15-20 min på cykeln, som jag brukar göra.
Slå milen etc. Vilket jag kanske inte gjorde, men jag körde iaf. 1 mil under 20 min :)
Hade kraft kvar, så varför inte köra på en stund till tänkte jag.
 Jag liksom tävlar mot mig själv, alltid.
Alltid ska jag anntingen slå tiden - distansen, eller att hur mycket kcal jag gör av med jämfört med distancen, sen kollar jag alltid vad min puls ligger på. Varje pass så ska den ligga på minst över 185 en gång. Vilket den gör väldigt ofta nu. Nästan varje gång har den mätt upp till 217 i puls. (!)
Det kanske låter lite konstigt, men enligt pulsmätaren på cykeln så är det visst så. Men den visar nog bara på ett ungefär, kanske inte det bästa att tillförlita sig på x)
Körde iallfall 15.07 KM ikväll. Vem vet, nästa gång kanske det blir att ta 2 mil? xO ahaha
Om jag pallar ^^

Ahh, ganska tävlingsinriktad är jag. I löpning kör jag också nästan alltid på tid. 5 km oftast då.
Men det är kul! älskar att tävla mot mig själv. Det får mig att köra på ännu mer, och bli mer taggad faktiskt.
Men Musiken gör ju fan nästan allt! 

Imorn blire kanske stan efter skolan. Äntligen. Känns som att det var åratal sedan sist! Ska kolla efter nytt smink, och kanske en Niice Hoody. OCh förmodligen kolla efter ett par datahögtalare(!)
 We'll see :)
  

PeaacE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0