DubbelkorsITaket.


¨
¨
Mina snyggingar till halskorskedjor! (okeej, ska vara ärlig. dem är inte mina. Min syrras :()

Blev bara kaos av allting. Känner kaos inför allt som väntar mig i helgen. Normalt? yeep, nuförtin äre det.
In my fuckin life.
Strul med filmerna, så det blev inget IceAge3 koll på dvd/tvn. Vår gamla data där ute är aldelees för sugig/seg för att äns fatta att man vill överföra och lägga in "nyare" grejer på den! Att man var hungrig som en gris gjorde ju hela saken ännu bättre då. Blev fan helt tokig där ute, ville bara döda den stora klumpen. ahaha
Så nu täkte jag ´gömma mig under täcket och kolla på MP ett tag. Vaknar väl imorn kl 7. uhuh. Orkar inte.
Ska man stötta och tagga sitt lag så ska man! ;D

Goonatthi^^

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0