*Bloggens Tidigaste Inlägg


Det här måste vara det tidigaste inlägget på dan jag gjort.

Har precis fixt mig, och nu äre musik som gäller ungefär 10 minuter till, sen drar jag till skolan för första 1 ½ passet FBL.
Hoppas jag hinner eller får chansen att skriva ut det gamla fotot på pappa och farmor som jag lagat i photoshop.
Har inte sagt något om det till dem, vill att de ska bli en suprise. Ska bli kul att se deras reaktioner sen när jag ger det till dem.

Det blir en jäklit lång och seg dag idag, slutar inte förän vid 5 tiden, och efter det har vi löpning med laget, så man lär ju inte hinna käka nått hemma efter skolan. Därför har jag gjort i ordning ett mellanmåål ( for the first time), annars brukar jag nästan alltid köpa en macka och en frukt när jag kmr ihåg att ta med mig pengar.
Men den här gången räcker det att bara köpa en banan eller LOKA till :)

Ahja, better goo. Vi hörs väl!
LATERO alla morgonpigga människor! 

Comment
Postat av: jenny

tack!

2010-02-08 @ 08:41:03
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0