puzzlemeharder


Pic/Jensvollen

tjaa! sry för bad update. Men har setat och klurat på namnet.. och fotat, cyklat och bara chillat.
Jag har massa jag vill göra. Jag vill förändra mitt hår, men ha kvar längderna och ljusa upp färgen. trött på mochan. alltså färgen den heter så. Men i vissa lägen ser det ut som typ gothic black.
Men nu får den tiden vara över, lite ljusare kan det väl bli, lite röda varma  nyanser, som Lohan hade förr. Det skulle faktiskt vara svin snyggt!

Well. Nu tänkte jag dra ut på en löparrunda med musiken som partner. Drar först ettan som uppvärmningen för att se om benhinnan vill hålla 5 Km slingan därefter, vilket jag ber till gud att den gör.
Ikväll ska det fixas grejer, you'll see.
Cya Guys!


PeaacEe

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0