End This shiet


Pic/Linda

Det kanske är dags att säga hej då bloggen och hej till en ny blogg?
Det var det som var tanken, hela sommaren, efter att jag skaffat mig en laptop. Börja om på nytt, den här bloggen börjar bli allt för gammal och tråkig. Den behöver en refreschment. Ett annat utseende, inte allt för klottrigt, den ska vara enkel och jah, mig.

Och den kommer att ligga under en helt ny bloggadress, men vad fan ska man heta?
That's The Question!
Vet inte hur länge min hjärna har gått på spinnvarv om den där jäkla adressen.. Piss svårt. Men jag har några alternativ iallfall.


PeaaCe

Comment
Postat av: Sara

Sv: Ja men ellerhur?! Man vill bara kliva in i bilden, haha.. Tack så mycket, din var fin den med :) Riktigt balla bilder! Hare bra!

2010-08-08 @ 12:59:59
URL: http://barbis.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Cypern är riktigt trevligt , annars är favoritdestinationen för mig hederliga spanien där man tillbringat år och dagar så det får jag lov att tipsa om också :)

2010-08-08 @ 13:08:46
URL: http://barbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0