Well(ness), vi kan väl börja denna sega morgon med ett Hälsotips!


Såg denna artikel när jag bläddra igenom Stadium magazine, och tyckte den var riktigt bra!
Jag och syrran har ju tänkt att köra en "detox vecka" typ, vi får se hur bra det går, men så jag tänkte att man kanske kan börja en dag som den här med en Detox drink. Du behöver bara en citron och en bit färsk ingefära som ska låtas dra i 4 min i hett vatten.
Genom att detoxa så rensar man ut kroppens gifter och den blir fri från slagprodukter .--> En Härlig start på våren helt enkelt, och nu efter denna påsktid!

Om man ska köra detox, så ska man såklart försöka hålla sig undan från sötsaker, kaffe och alkohol.
Tips på hur du ska minska sötsuget finns till höger.
Eftersom man också ska undvika att stressa, är motion ett bra sätt att göra sig av med stresshormonerna!
Peaa<<cce

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0