We All Turn Back To Dust

Åkte in till stan i denna outfit. Men ville helst ha ett par hjärtstrumpbyxor till ( typ de som sitter på var och varannat ben, men iaf. dem är nice!) . Har knappt använt den här klänningen från Bikbok, ca 1-2 ggr kanske, och det var ett tag sedan den inhandlades (nångång före jul?), så tänkte där ett tag sälja den, med de andra plaggen som jag ska säja.
Men näeeh, den är faktiskt snygg kom jag på!  så den ska definitivt hänga kvar i min garderob!!
Till hade jag mina svarta ankelboots med kilklackar för er som vill veta, hehe
Det var riktigt nice att hänga på stan med sandra och syrran. Känns som att det var några månader sen man shoppa nått. Och hem kom min efterlängtade mc-jacka, lovely! (visar den later) sen lite annat småplock :)
Verkligen as skönt väder ute idag, perfekt temperatur och allt. Perfekt dag på stan.
PeaazcE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0